CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الأحد، 26 يوليو 2009

قبل ما تموت ؟





كانت هتموت .. قلت ألحقها


دايما بعتبرها زي الوردة


الي لو رويتها .. هتفتح وتعيش


ولو نسيتها ومسقتهاش .. هتموت


لاقيتك ناسيها


ربما لانك مشغول .. بقنع نفسي بكدة


المهم


قلت ارويها انا


وألحقها قبل ما تموت


اصلها لو ماتت هزعل عليها اوي


وهزعل على نفسي ومن نفسي اوي


اصلها اول هدية .. مني


ومش حابه انها تموت

6 التعليقات:

الشاعر الحزين يقول...

أوووووووووووووووووووول تعليق




صباح الفل

الشاعر الحزين يقول...

احساس جميل قوى

أنا عارف ان الكلام مش خوف على الورده نفسها لكن احساس قوى عايز توصله وحبيت تنقله عن طريق الورده

بما انها أول هديه

بجد احساس رائع

وبعدين الغياب كده كبير قوى متتأخرش قوى كده فى تنزيل البوست

دمت بالخير

Kiara يقول...

الله روعه وصافيه جدا

محمد شوقي يقول...

الشاعرالحزين ،،،

اهلا بيك في التعليق الاول


صباح الانوار كلها

محمد شوقي يقول...

الشاعر الحزين ،،،

اكيد الخوف مش على الوردة
لكن انا بعتبر الهدية زي الوردة
كل ما تعتني بيها كل ماتفتح وتبقى اجمل
وكل ما تهملها عمرها هيقصر اكتر وهتدبل بسرعة

ودة لانها اول هدية

*******

انا بعتذر جدا عن الغياب
لاني بجد مشغول جدا
وبحاول ادخل لما اكون فاضي

منورني

تحياتي ليك

محمد شوقي يقول...

كيــارا،،،

اهلا بيكي يا كيارا
ميرسي على تعليقك الجميلة


نورتيني